5 brand varme danske brands i september

5 brand varme danske brands i september

Igennem årene har jeg forhandlet flere hundrede danske cap styles. Fra Les Deux, La Rosa, ALIS, C'est Lyon til Upfront, og mange flere. Men noget af det jeg altid har sat stor pris på er at prøve at finde det næste nye fede brand. Derfor har jeg også startet Copenhagen Caps sektionen, og formålet er at finde de varmeste danske brands og designere.

 

Derfor kommer her lige en lille top 5 af de caps og brands, jeg pt ser som de mest interessante upcomming brands herhjemme anno september 2020! 

 

ACE DENEMSE!

Jeg tror det er et af de allerstærkeste designs jeg har set fra et nyt dansk brand! Stilrent, og tone i tone. Logoet er fedt, og gemmer på flere detaljer. Jeg tror de kan nå langt med deres brand. Cappen er i en lækker polyester kvalitet, da de gerne vil skille sig ud fra alle de andre. Sagt med deres egne ord: 

Ace det førende kort i spillet, kan spilles på alle heste, er altid stærkest. Demesne, når man er førende, skal det også håndteres perfekt, herfra domineres spillet. 

 

 

 

VISIONARY!

 

Første gang jeg stiftede bekendtskab med VISIONAY følte jeg at de havde skabt noget der var forud for sin tid. Deres caps var fra en helt anden verden, og i skinnende polyester/satin. De var super fede, og havde en anderledes pasform. Deres suede caps er super fine, og jeg går ofte med min i beige. De er egentligt ikke et upcoming brand, men de har snart noget nyt på vej. 

 

MOSLEM MOHSEN

 

Jeg elsker det her logo. Der er flere elementer gemt i logoet, og det er simpelt og fedt. Du finder både et arabisk M, og et Europæisk M sat sammen. Deres baseball caps sidder godt, og det er virkelig et brand du skal holde øje med fremadrettet. 

 

 

AESTHETIC WEAR

 

I denne kollektion finder du 2 designs, i 2 farver, og der er et klassisk box logo, og et signatur logo med store broderede bogstaver med AW. Der findes en normal baseball cap, og en ponytail version til kvinderne, som giver mulighed for at sætte håret på en ny måde, og style sin cap anderledes. Jeg elsker alt ved at der er udviklet en cap fordi der har været et behov som ikke var på markedet. 

 

 

C'est Lyon

Det måske mest hypede danske undergrunds brand lige pt. Her taler vi om et brand der kommer fra gaden, og har formået at ramme bredt. Det ny-ikoniske logo, og simple designs rammer både ned i det casual, men også det lidt mere ekstravagante, og det ses især på deres seneste baseball cap med læder og all over print design. Jeg har min tiltro til at vi ikke kan komme udenom C'est Lyon fremover, og de bliver spændende at følge. C'est Lyon er ikke et helt nyt brand, men det er som om de rammer hypen hver eneste gang de har release, og der er forhåbentligt snart noget nyt på vej.

 

Tilbage til blog

Indsend en kommentar

Bemærk, at kommentarer skal godkendes, før de bliver offentliggjort.